fredag 18 mars 2011

Som hjorten till vatten...

...så längtar jag efter att baka! Haha.
  • Bullar
  • Bröd
  • Jämtlandskakor
  • Syltgrottor
  • Sockerkaka med górese
  • Marängtårta
  • Skorpor
Denna lista av kolhydratbomber väntar på mig på Folkungagatan 23a. Ett komplett hem, som man får pyssla om. Personlighet på väggar och golv. Doften av hemlagad mat. Mitt fina förkläde. Det vill jag börja använda mycket oftare. Att få bjuda hem, bjuda på sig själv. Vårt ställe på jorden, där folk ska kunna känna sig som hemma. Nu ta mig attan ska vi bo in oss riktigt ordentligt i våran fina lägenhet. 


3 kommentarer:

  1. Vad fint! Då kanske vi får komma och hälsa på någon gång? :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin lägenhet ni hittat! Är det nybygge?

    SvaraRadera
  3. Tack! VIlken Elin är det? Är lur på att det är Edefrid, stämmer det? Ni är välkomna i alla fall!!

    Ulrika: Det är inget nybygge men relativt nyrenoverat. Fräscht! Vi kommer upp helgen då det är palmsöndag, vad gör ni den fredagen? Tänkte försöka dra ihop lite folk och er vill vi träffa!!

    SvaraRadera