onsdag 6 april 2011

IKEA

VI SKA TILL IKEA, VI SKA TILL IKEA, VI SKA TILL IKEA, VI SKA TILL IKEA, VI SKA TILL IKEA, VI SKA TILL IKEA, VI SKA TILL IKEA!

Imorgon.
Ungefär så mycket är jag uppe i varv precis nu.
Vi ska köpa världens skönaste och snyggaste soffa..... JIPPIE YAY!!!!!!! (Nej, jag är absolut inte uppe i någon materialistisk euforism).

Vi ska även köpa en fåtölj, världens härligaste, i samma färg och typ som soffan. Köksstolar behöver vi också, och vi har hittat några som både jag och Jonas tyckte var väldigt fina. Men vi ska ju prova ut dom såklart. De måste vara bekväma, man ska sitta mycket på dom. Min glädje ligger nog minst lika mycket i att vi kom överens om vad vi ville ha nästan direkt, det vill säga att Jonas tyckte som jag! Haha, supernice!

Okej, Hanna; andas. Andas djupt och försök tänka såhär: ett får hoppar över ett staket, ett får hoppar över ett staket, ett får hoppar... Du vet, du ska gå och lägga dig nu och försöka bli sömnig och stillsam. Mission failed.

Jag ska till IKEA med min underbara älskade man.

2 kommentarer:

  1. Haha! Du är rolig du. :D Hoppas ni i alla fall blir nöjda med era inköp!

    Heheh, en lustig sak som jag upptäckte nu: om man går in på just det här inlägget (alltså klickar på "kommenarer", så heter hemsidan man är på "Mitt plejs: IKEA". Tyckte det var lite roligt. ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, japp så är det! IKEA is tha plejs!

    SvaraRadera