måndag 11 april 2011

Rastlös eller kreativ

...vilketdera har jag uppenbarligen pysslat med bloggen igen.
Hoppas ni gillare´.

Mitt mål med designen är att det ska vara lättläst och lättskådat. Inte massa färger och mönster som anfaller ögat när sidan kommer upp, utan det ska kännas naturligt. Samtidigt vill jag ha en personlig blogg. Eftersom jag älskar naturen och det som är naturligt, så kanske det faller sig naturligt? Sedan är vi ju alla olika och har olika smak, men synpunkter är alltid välkomna! Det är väldigt skönt att den här bloggen är mitt plejs, med andra ord; ingen idé att jämföra sig med andra bloggar och försöka uppnå en viss standard. Det blir så lätt en stressfaktor. Jag får vara nöjd med det som är... och glad att jag har ett alldeles eget ställe. Som ni får kika in och hälsa på!

5 kommentarer:

  1. Ja gillare´! :) saknar alltid mysiga Borås, Äspered och allt där till när jag läsr din blogg! Har ni flyttat än förresten eller när gör ni de? Kram kram ps. jääättefin bild på dig o din kamera!!:) ds.

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Åh, men kom hit och hälsa på då!
    Vi flyttar valborgshelgen... Du får komma och checka lägenheten sen om du är i Borås nån gång :)

    SvaraRadera
  3. Fint! Ett tips dock, ändra länkfärgen så att de inte blir vita när man för pekaren över dem.

    SvaraRadera
  4. Mysche finnt! Snart kommer ni, snart kommer ni snart kommer ni!!! Torsdagkväll va? Fredag har jag enbart ett bvc-besök på förmiddan, annars inget annat...Lördag och söndag är öppna. Längtar efter er! Kram

    SvaraRadera
  5. Vi hinner nog ses mycke, kommer ni till Sofia och Anders fredag kväll?

    SvaraRadera