måndag 6 juni 2011

Rolig dag

Idag är jag mycket friskare, och Jonas och jag har följt med Anna och Gunnar till Göteborg och besökt the Studio. Äntligen fick man veta vad det gick ut på, har blivit uppringd ett flertal gånger. Jonas tittade på när jag, Anna och Gunnar blev sminkade och fotade. Fort gick det. Sedan åt vi lite innan vi åkte tillbaka hem. Jonas sa innan att han trodde att jag skulle köpa bilder. Jag försäkrade att jag absolut inte skulle ha nåt utan bara delta i själva fotograferingen. Jonas hade rätt. Tre bilder blev det, för svidande 950 spänn. Usch. Egentligen inte värt. Men kanske man i framtiden, när man är gammal och gaggig, kan visa sina barnbarn några proffsiga bilder på när man är ung och fräsch.

Imorn är det jobb som gäller. Kväll går jag. Intalar mig att det ska gå fint och vara roligt. Heja på mig!
Godnatt på er.

2 kommentarer:

  1. Åh, jag vill se! Posta, posta, posta!

    SvaraRadera
  2. Jag med vill se! Haha, jag är nog en av dem som tipsade dem om ditt nur ;)

    SvaraRadera