torsdag 21 juli 2011

Ljuset i tunneln har snart nått sin fulla kraft

När jag läser mitt förra inlägg inser jag att det inte alls är konstigt om hemmet förfaller när man jobbar. Man har nog inte ork att göra annat än att slappa när man är ledig.

Nåja. Nu har jag äntligen jobbat mina tre dagar, och härnäst väntar en god natts sömn, dock lite kort med tanke på att vi stiger upp kl. 05, och sedan en kort flygresa uppåt landet. Som jag har längtat. Om det är någon som har missat det så kan jag bara säga att denna helg har jag höga förväntningar på! Och vet redan att de kommer att infrias. Jag ska äntligen få träffa min mamma och min pappa, min farmor, mina systrar, Nelia, vänner.

Ännu finns det hopp om liv! (Dessutom har det varit mycket roligare på jobbet på senaste.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar