torsdag 14 juli 2011

Pite-planering

Kära släkt och vänner. Tänkte bara offentliggöra detta så att ni är medvetna om det inför nästa vecka.
Detta förväntar vi oss när vi kommer upp.

  • Att få vara på Yttersta
  • Att få träffa er all ledig tid ni har... okej, nä. Det går ju inte riktigt. Att få träffa er.
  • Att vädret levererar. Enligt yr.no:s långtidsvarsel ska det göra det.
  • Att få prata med er och krama er riktigt mycket.
Jag har redan gjort upp en plan i mitt huvud för hur dagarna kommer att se ut. Nu ska jag bara stämma av med er andra att det funkar också. :-) Annars blir det att tänka om!

5 kommentarer:

  1. I Yttersta* ;)

    Åh åh, vill också, vill också..

    SvaraRadera
  2. Robert: Du kanske har lite semester, och bokar en sista-minuten, till Sverige? ;)

    Hanna: På lördagkväll kan ni boka in 30-årsfest! Ska bara förankra det hos resten av familjen också...

    SvaraRadera
  3. Aaah, typiskt att det blir lördag, tänkte köra kompisträff på OAS lördag kväll. Antar att det inte går att ändra typ till söndag?

    SvaraRadera
  4. Ooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssss.

    SvaraRadera
  5. Eliiiiiiin, det verkar bli ooasaaáaaas på lördag kväll, jag förväntar mig att DU är där!!

    SvaraRadera