söndag 31 juli 2011

Sinnesintryck

Lyssnar på Bengt Johanssons nya skiva, från 2011. Den är väldigt vacker. Jag blir rörd och känner att gråten inte är långt borta. Samtidigt känner jag att axlarna bränner - en angenäm känsla eftersom den vittnar om att jag hade förmånen att få vara med och bygga läger lördag fm-em. Ute i vackra Sellerhög. Även idag har jag och Anette varit där ute och hälsat på. Anette hade förstås en hel del grejer med sig till sina nära och kära, för ovanlighetens skull verkar det inte som att Jonas har upptäckt något som är glömt hemma än. Nåja, veckan har bara börjat.

Ett tredje sinnesintryck som gör sig påmint är sveda/obehag i halsen. Jag vet vad det innebär. Vill inte tänka på det, men tyvärr... så måste jag inse att jag håller på att bli förkyld. Igen. Det känns så himla typiskt när jag just kommit igång lite med springandet igen. Men livet är väldigt typiskt!

Nu ska jag kolla på "En unge i minuten" och grina (sinnesuttryck?). Sen ska jag sova. Sen ska jag jobba.
Hoppas ni får en god kväll och en sömnfull natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar