onsdag 27 juli 2011

Tillbaka till verkligheten

Nu är vi hemma igen efter en härlig långhelg i Piteå. För mig fredag morgon till tisdag kväll.

Helt overkligt och konstigt var det. Att hälsa på i sitt eget hem, typ. Man har en ständig liten rädsla att Pite och de fina människorna där bara ska försvinna... Speciellt nu, innan jag har hunnit komma in i någon riktig krets i Borås. När jag säger riktig menar jag att ha lärt känna några riktigt bra, som man har ömsesidigt förtroende för, vill vara mycket med och gör roliga saker tillsammans med. Ungefär. Helt enkelt personer som står en riktigt nära. Det är ju något som inte finns här än, och som kommer att ta tid att bygga upp. Suck. Jag vill ha det nu. Jag har ju Jonas, som är närmast, men det är nu man märker hur mycket personerna i nästa krets betyder!
I alla fall för mig. Det är nog extra mycket så för att jag är en sån person. Känner jag någon, så vill jag stå den personen nära. Hellre en riktigt nära vän än tio onära.

Ja ja, det jag egentligen skulle säga var ju bara att vi är tillbaka och att ytterligare rapport med bilder kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar