måndag 5 september 2011

Annons: Förbön tages tacksamt emot (helst gratis)

Var på en arbetsintervju idag. Det var riktigt roligt, och jag fick en härlig känsla av de två trevliga chefer som intervjuade mig. Det verkade vara ömsesidigt. Jag firade efter intervjun med ett wienerbröd, trots att utgången ännu är oviss. Så... det är helt enkelt bara hoppet kvar nu. Tills de hör av sig om ca 2 veckor. Är så nervös, för jag vill så gärna ha jobbet! Så därför önskar jag mig förbön! För dig som inte är bekväm, så är nummer två på min önskelista tummar som hålls. Håll tummarna, alltså.

Ok! Andas in, andas ut...

4 kommentarer:

  1. Hejja, hejja, hejja! Vi ber så de ryker!

    SvaraRadera
  2. Jag ber en skvätt innan jag går och lägger mig vilket borde varit för en timme sedan, Gud är stor och han brukar lösa det mesta på ett eller annat sätt :)

    SvaraRadera
  3. Jag ber men det kostar 50 kr. Du kan lägga in det på mitt konto.

    SvaraRadera
  4. Ååh, tack, vad ni är fina!
    Robert, kontonr?? ;)

    SvaraRadera