fredag 30 september 2011

Balkonger är rätt kul faktiskt

Dagens tema fortsätter i höstens anda! Jag vet att jag verkligen borde spara in på slantarna. Jag vet också att jag inte har köpt nåt annat än förnödenheterna på en månad och att det är billigt på eko-hallen. Jag fastnade i deras blomavdelning ett bra tag innan jag bestämde mig. Det var sjukt bra pris på såna där höstbollar eller vad de heter, och ljung (vilket jag hade köpt för en tia dyrare på ICA tidigare, det sved). Den orangea bollen var så fin och höstig. Det blev en stormlykta också, för ynka 75 kronor. Det är väl billigt för en stormlykta? Den kanske är skräp, men den ser i vilket fall fin ut på balkongen. Okej, sluttjatat. Här kommer bilderna. Men kom ihåg att en balkong ska upplevas med frisk luft, det vill säga i verkligen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar