lördag 1 oktober 2011

Detta är inte ofta, gott folk; Dagens outfit!

Usch, jag tycker inte om att välja kläder. Speciellt inte till ett sånt här konstigt tillfälle. Kamrathelg, återträff med  hjälmaredare i samma årsgång. Det ska vara fin middag och supé med underhållning, vilket borde innebära finkläder. Dessutom ska det vara andra aktiviteter där mindre fina kläder passar. Nåja, eftersom vi inte hinner vara med på sport och tipsrunda, så får det bli någon variant åt finkläder-hållet. Efter att ha provat ett hundratal kläder, så hittade jag något som jag tror är passande.


Försöker få med skon också
(inte för att det är någon ovanlig sko, den har jag jämt)

Ett mycket naturligt leende, javisst.
Det är grymt svårt att ta kort på sig själv
och samtidigt se avslappnad  ut!
Okej, det här blir nog bra. Jag ska ju inte charma någon, har ju mitt på det torra, så... vad kan gå fel?
Det kommer nog att bli en riktigt trevlig kväll och förhoppningsvis många återseenden och nostalgiska återblickar. Och god mat, såklart. 

Ha en bra lördagskväll!

2 kommentarer: