tisdag 4 oktober 2011

Goderafton

Ikväll har vi sett på tv-serie och ätit vaniljbullar, dagen till ära (i brist på kanelsorten). Warehouse 13, sista avsnittet för säsongen. Med en riktig cliffhanger, så nästa säsong blir schukt spännande! Kan rekommendera denna serie, spännande men "snäll". Bra om man är lite blödig. Jonas tycker också den är bra (det vill säga; bra  om man inte är blödig också). Apropå tv, jag har tittat på en hel del film nu när jag har varit ledig, både bra och dåliga. Längtar tills Harry Potter, den sista, kommer ut på bluray. Då ska vi ha en fet filmkväll här hemma. Jag lovar att vi ska ladda upp med diverse läckerheter. Vi kan väl säga att det är ett öppet event för den som är intresserad! Hm, man skulle kanske göra ett facebook-event av det hela?





Några bilder från en utflykt till Ulricehamn såg ni här ovanför.
Nu ska vi gå och lägga oss. Och det var ungefär hur spännande det blev idag.

4 kommentarer:

  1. Vad kul att du har en ny design på bloggen Hanna. Det blev väldigt fint. Jag håller på och läser fjärde Harry Potter boken nu, den är väldigt bra. Det är sånt man ska ha läst om man är bibliotekarie egentligen.

    SvaraRadera
  2. Tack! Det senaste är bara ett nytt typsnitt till rubriken. Jag skulle vilja ändra typsnittet på texten i sidebaren också, men vet inte hur man gör. Njut av dina Harry Potter-böcker, själv har jag läst ut alla. Är du kvar i Borås? Det vore kul om du kom och hälsade på oss någon gång! Kram

    SvaraRadera
  3. Ååh, jag önskar att jag också hade en man som var intresserad av utflykter....=)

    SvaraRadera
  4. Haha! Lina, det krävdes en hel del pepp och övertalning. Han följde med tillslut, och fällde någonstans kommentaren: "Jag tycker sånt här är kul ibland, kanske en gång om halvåret högst." På den nivån ligger alltså intresset ;).

    SvaraRadera