tisdag 18 oktober 2011

Huvet fullt

Måste ju rapportera lite.
Efter första dagen är känslan bra, om än något däckad av all data som ska in i hjärnan.
Som tur är så dröjer det ett tag innan jag får ansvaret över något boende, och det känns grymt skönt att få ta det stegvis, vilket både min chef och min mentor har varit tydliga med och berättat flera gånger. Det är inte konstigt; Rutiner, dataprogram och telefonen ska läras in, och de boende ska lära kännas. Så jag upprepar; det känns otroligt skönt. Arbetsplatsen verkar vara bra och innehålla trevliga människor. Jag gör så gott jag kan för att ta för mig, vilket ändå går okej får jag väl säga. Det har varit som det brukar vara en första dag; om någon skulle be mig upprepa något som har sagts skulle jag troligtvis se ut ungefär såhär:

Hoppas att nåt har åkt in i huvudet för att stanna. 
Tror nog det ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar