tisdag 1 november 2011

Bildschvep

God afton. Här är lite uppdaterade kort från här hemma. Jag tycker vi har det så mysigt, är nöjd och glad över detta.




Helgen tillbringades i Stockholm, vilket var väldigt lyckat. Och det kostade oss knappt en slant, eftersom att svärisarna envisades med att bjuda på det mesta. Jag är väldigt tacksam, utan dem hade det inte blivit samma! Lördagen bjöd på sol, söndagen på mulet och några få regndroppar. Lördagen var väldigt fin, började med att bada i en varm pool på hotelltaket där Anette och Fredrik bodde. Det var alltså utomhus, man kunde ligga och flyta och stirra upp på den blåa himlen och måsarna som singlade förbi, vilket vi också gjorde. Vissa bastade och gymmade därtill. Inte jag, då jag hade glömt byxor och skor. Vi har även hunnit med att shoppa, gå på restaurang och äta världens godaste grillade lamm (med fördrink och efterätt), äta världens godaste hotellfrukost söndag morgon och åka segway på djurgården. Helt underbart skoj!!



Köpte mig ett par skor till Jonas förtret (de var inte från Fotriktigt, tyvärr).

Jonas med syster Elin. Jonas tyckte att han såg ut som en angry bird.
Jag kan inte annat än hålla med.
Här bor Simon. Där schlafade vi på nätterna.
Blomma. Tänk att det kan finnas blommor. Såhär sent på hösten!

4 kommentarer:

  1. Det finns faktiskt blommor här också än. Helt otroligt!

    SvaraRadera
  2. Vad hette hotellet ni bodde på?

    SvaraRadera
  3. Jasså, det var häftigt!

    Vi bodde inte på hotell, men vi bjöds på frukost på hotellet där Jonas föräldrar bodde. Det heter Clarion hotel.

    SvaraRadera
  4. Fy så mysigt ni verkar haft det! Fina bilder hemifrån er också, ni har verkligen världens bästa lägenhet!

    SvaraRadera