lördag 5 november 2011

Foto med beskrivning

På ett hotell i Sthlm hade de svart toapapper, som Simon hade snott en gång.
Det var ganska fränt. Så jag tog kort helt sonika.
Just nu befinner jag mig här. Är väldigt skönt att få träffa lite rejält folk! Här är alltså lika med hemma, Gyllengårdsvägen, Böle, Piteå. Är rätt så stolt över elden som jag åstadkom för en stund sen.
Och här är världens bästa man. Skulle nog sträcka mig till att säga världens bästa människa också.
Har aldrig träffat nån som är lika god och samtidigt helt underbar. Har haft en stor portion tur, så stor att det förmodligen är Någon som har lett oss hit.

1 kommentar:

  1. Mycket intressant med svart toapapper! Men då följer ju direkt frågan; vad tusan är det man torkar sig i rumpan med egentligen? Kolfibrer?

    Den där brasan har verkligen kommit att bli 'hemma' objektifierat. Hälsa mammsen och pappsen!

    SvaraRadera