onsdag 23 november 2011

Håglös var ordet

Har ingen inspiration att blogga överhuvudtaget. Är hängig idag. Ska ligga hemma och kolla på film ikväll. Huvudet känns som bly och det krampar i magen. Är håglös, har inget driv. Ska nog ta fram vetekudden som jag har fått av Janssons någon gång för väldigt längesedan. Har orkat med jobbet med nöd och näppe, mest kontorsarbete vilket var tur. Jag kände inte direkt att jag var på hugget idag. Ni kvinnor, ni vet hur det kan kännas! Det är ungefär lika synd om mig nu som det är med Jonas när han är förkyld. Han är på bättringsvägen nu, förresten. Igår hade han ingen röst, men inte var han tystare för det. Eftersom detta blir världshistoriens tråkigaste och mest innehållslösa inlägg så ger jag mig nu.

Tror det får bli Harry Potter ikväll. Den sista filmen, den var inte att leka med!
Jo, måste bara säga att de gjorde ju sista scenen precis som jag hade föreställt mig när jag läste böckerna. Exakt! Det har aldrig hänt förut. Harry Potter i mitt hjärta, det känns fasligt tråkigt att äventyret är över. Men det blir nåt för barnen och barnbarnen minsann.

1 kommentar:

  1. Efter ett googlade av synonymer för 'håglös' kan jag konstatera att det är precis vad jag själv varit de senaste två dagarna. Man skulle ju kunna tro att vi var syskon eller nåt..

    SvaraRadera