tisdag 15 november 2011

Önskelistan

Observera att jag inte skriver den i augusti, och att den inte är en kilometer lång! Jag har förändrats genom åren... Om någon vill ge mig eller Jonas eller båda en julklapp så är det bäst att skicka med mamma och pappa som kommer hit helgen den 3:e advent. Det är inte på något sätt nödvändigt, men om ni ändå funderar, så...


  • Skalvinterjacka. Mamma och pappa. Jag vill alltså välja ut en jacka som ni kan köpa här eller beställa genom Jonas och Fotriktigt. 
  • Täckbyxor i strl Medium. Bruna eller svarta.
  • Volym-mascara
  • En sprits från Keramix i Pite, som Kajsa skrev om i sin blogg. Följ länken för mer info.http://kajsaji.com/?p=2914.
  • Ett par röda tunna strumpbyxor 
  • Presentkort på tyg/gardinaffär i Borås (lite tuffare om man bor i Pite).



Nu åker vi och simmar vilket ska bli väldigt nice.

2 kommentarer:

  1. Undrade varför jag fick lite trafik som kom ifrån din blogg men där ser man :) Verkar vara en fiffig sak den där spritsen! Var förresten vääääldigt längesen man såg dej, hur är allt?

    SvaraRadera
  2. Japp, hoppas det var okej att jag länkade!
    Ja, när jag hade läst ditt inlägg så drömde jag på natten att jag hade en sån, och den funkade så bra!! haha. Det är bra med mig! Har just (en månad sen) börjat ett nytt jobb, och det känns jättekul överlag så det är finemang. Grattis till den förväntande bäbisen! Vad roligt. Hoppas det är bra med dig med. Kram!

    SvaraRadera