onsdag 25 januari 2012

Inspirationen finns

Ååå vad jag önskar att tiden och orken också fanns.
Har snurrat runt på internet ett tag. Jag vill göra album, göra skor med decoupageteknik, baka, vara ute mer i naturen, sjunga, spela och komponera musik, vara mer med vänner och familj. Ha mikrofon, ljudkort, mixerbord och spela in en alldeles egen skiva.

Varför ska man jobba hela dagarna och tjäna pengar när man ändå inte har tid att leva och göra nåt av dom?
Livet är jobb, så mycket har jag förstått. Men jag göra gärna något annat också. Har man begränsat med energi som jag så räcker inte alltid inspiration för att saker ska hända. Därför vill jag någon gång i framtiden jobba 75%. Det här känns bekant, har jag inte pratat om detta i ett blogginlägg förut? ;-)

Detta är från underbaraclaras.com.
Hur snyggt blir det inte och hur sugen blir man inte på att testa göra egna?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar