torsdag 29 mars 2012

Segt.

Ikväll vill jag bara göra ingenting. Ligga och hitta olika ursäkter för att tycka synd om mig själv. Det är som att mitt psyke inte fattar att jag är glad. Är man på ett visst humör så är man, ibland går liksom inte tanke och känsla hand i hand. När jag tänker på hur jag mår mår jag bra. När jag känner efter hur jag mår vill jag bara gnälla och ligga i soffan och bli servad. Nån tjej som känner igen sig? Av nån anledning brukar vi tjejer i större utsträckning ha dessa "symtom"... Humörsvängningar. Mini-bipolaritet. Fråga Jonas, han vet exakt vad jag snackar om. Han är nämligen den som får lyssna på mina historier om mitt tragiska liv och i nästa stund hur fantastiskt underbart allting är. Suck halleluja. Borde hitta på en låt med den titeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar