onsdag 9 maj 2012

En dag att lägga till belåtenheten

Den här underbara salladen + avocadokrämen och köttfärsbiffar hade min man lagat åt mig när jag kom hem.
Jag har världens bästa man, bara så alla vet det. Har är utan tvekan bäst, alltså.

Sen råkar jag ha världens bästa familj, vänner och arbetskamrater också. En riktigt stor bonus i livet... Är så lycklig just idag, när jag inte riktigt väntade mig annat än en helt vanlig dag, och så blir man ihågkommen både här och där. Det är stort och jag är tacksam, och jag önskar att alla hade det så.

Tack för en underbar, vanlig födelsedag med förgylld kant!

Ps. Någon annan har också nyligen haft födelsedag, sin första. Nämligen våra fina vänners nyfödda dotter. Jag har sett henne på webbisar och hon är helt bedårande! ds.

2 kommentarer:

  1. GRATTIS MITT FINA SYSKONBARN!
    VI SES I SOMMAR, KRAM FRÅN FASTER ANNA-LENA

    SvaraRadera
  2. Tack Anna-Lena! Hoppas vi ses snart!

    SvaraRadera