fredag 13 juli 2012

En vanlig dag, en helt vanlig fredag.

Ber om ursäkt för den ringa mängden bilder de senaste inläggen. Jag har inte orkat hämta kameran och stoppa in minneskortet i datorn. Håll till godo, det blir säkert bättre.

Idag är jag inte direkt på topp. Men det positiva är att jag kunde gå hem kl 13, tack vare min snälla arbetskamrat som inte hade nåt emot att jobba själv resten av dagen! Det var lugnt idag, som tur är.
Väl hemma har jag ätit mellis och sedan sovit i soffan. Sedan fått besked att Jonas bokat bord på en restaurang ikväll. Blivit glad och så lite bestört på samma gång över att jag inte mår så bra. Hoppas och håller tummarna att jag orkar när det väl är dags...

Det börjar krypa mot mitten och så småningom slutet på juli. Än har vi inte fått så mycket sol och idag är det molnigt, monsunskurar och blåsigt här. Har bestämt att det ska vända om ungefär en vecka. Skulle passa ypperligt eftersom jag har jobbat min sista dag innan semestern då. Men jag tänker också på alla stackare som hoppats på fint väder och haft semester den här regnperioden. Nåt annat kan man inte kalla den. Blä och usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar