söndag 26 augusti 2012

Ett kik på sommarens olika resor



Vi börjar med roadtripen till Skåne. Ovan är vi på Hovs Hallar, en vacker kustremsa med klippor.

Vandrarhem natt 2 av 2. Söderåsens vandrarhem.

Söderåsens nationalpark.



Vi fortsätter med en enda bild från Skärhamn; årets godaste bulle från bageri som jag inte kommer ihåg vad det hette.

Jag fyndade åttiotalsörhängen på ICA (!) i  Söderåsen. Vi testade dem hemma i Borås.
Så kom vi till Pite och stannade en-två veckor.
Kusin Daniel kämpar på med grädden!
Njutning i Yttersta.
Man kan ha roligt på vedbodstaket!
Farmor njuter av ljuvlig souvas gjord på Murrikka.
Jennifer fixade värsta goda efterrätten bestående av jordgubbar, bär, vispad grädde, mascarpone blandat med lemon curd (tror jag det var) som klickades ut på en bricka. Genialiskt!
Det här är min familj. Vi har blivit många med åren!
...här är nyaste tillskottet Stella.
Jag och min älskade farmor.

Kusinskaran Öbergs. Snygga!
Avslutar med ett par snygga fastrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar