torsdag 6 december 2012

Äntligen fick jag tummen ur

och bemödade mig med att gå och hämta kameran. Det som behövdes var att solen började lysa litegrann på den nyfallna snön. Lite bilder på hur vårat hem ser ut för tillfället, med adventspynt. Det är faktiskt städat också.
När jag ändå var igång tog jag två bilder på magen. Så håll till godo!


Min annorlunda form av... hm, vintergrupp? Den innehåller egentligen inget juligt, har inte köpt några hyacinter än eftersom man ändå måste köpa nya om man vill att de ska blomma vid jul. Det är i alla fall snö, mossa, lingon och en förnäpen liten fågel!
Norrmalm, Borås, den 6 december 2012.



Visst har den blivit stor?

Och nu: mandariner, pepparkakor och mjölk till julkalendern! Har inte börjat se än, vad tycker ni  som har sett om den?

3 kommentarer:

  1. Oj, vilken fin mage! Längtar tills vi ses. Du, det kan nog finnas lite varma, stickade och annat, babykläder på vinden hos oss, vi får ta en koll när ni kommer! Kramar från blivande mormor

    SvaraRadera
  2. Ja det går vi göra mamma! Längtar jag också tills vi kommer upp. KRAM!

    SvaraRadera
  3. Du är såå snygg, och ni har det såå snyggt! =)

    SvaraRadera