fredag 7 december 2012

Undvikande bloggande

Heter det så? Jag vill inte börja med maten än så jag försöker komma på något roligt att göra istället.

Bullar i ugnen förändrar verkligen ungsfunktionen... öh, eller vad man ska säga.
Vad jag ville säga var att jag aldrig nånsin har köpt en energidryck tidigare, och nu sitter jag här med en Celcius Apelsin. Huvudet kommenderade mig till dryckavdelningen på ICA och stegen lydde. Så även visakortet. Undrar om bebisen gillar energidryck? Än så länge är det lugnt, det kanske slår i lite senare i bebisens blodomlopp. Eller så har det slagit över.

Något högst ovanligt har hänt här hemma. För att inte gå ut med för mycket kan jag säga att vissa hade lite för roligt på gårdagens firmafest med Jonas jobb och att det var några minusgrader i badrummet i morse. Och vi har en toaring i typ porslin. Ja, ni kan ju bara tänka er chocken. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men mest tror jag det beror på att gravidhormonerna har börjat spöka igen. Det sägs att det kan bli värre igen i slutet på graviditeten, om det stämmer så kan jag verkligen identifiera mig med det.

Det går ju ganska bra det här. Ingen tacos än, men en hel massa finfin ordbajsning.
Nu kommer nog Jonas hem snart. Ska bli roligt att träffa honom. Okej, gäsp gäsp, jag fattar vinken.

Trevlig helg!

Baj baj!

So long aof vidärscheen!

2 kommentarer:

  1. Är lite nyfiken, hur ser sambandet mellan "lite för roligt" och minusgraderna ut? :)

    SvaraRadera
  2. andreas sundström?
    Det får du fråga herrn i fråga om några dagar!

    SvaraRadera