tisdag 19 februari 2013

Kolapajer, Harlem osv.

Kolapaj med bär och färskost
Semlor
Bullar


Skulle jag surfa en stund till skulle listan utökas snabbt. Ska enligt böckerna ladda med långsamma kolhydrater. Jag är sjukt baksugen. Långsamma kolhydrater = kolhydrater som man får först efter att ha bakat? Äsch, blev långsökt. Tyvärr är det inte särskilt långa kolhydrater mina tilltänkta projekt rör sig om. Men det fattar väl inte min hjärna.

Något helt annat: Ni har väl inte missat sista you-tube-skriket Harlem shake? Lite halvkul, men säkert helkul för dom som gör klippen. Nope, jag hade inte haft en aning om inte Jonas hade visat klippen för mig.

Det finns en version av brandstationen i Borås, som det har blivit lite ståhej kring. Det ger tydligen en oseriös bild av Borås brandstation. Vadå, vad menar dom?! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar