tisdag 19 mars 2013

Mindre lyckat...

är hög feber och mjölkstas (som det tydligen heter). :(
Haha, där sprack idyllen! Men allt har ju gått så bra hittills, nån motgång ska man väl ha. :)
Jonas sitter och spelar tv-spel med lillflickan i bärsjalen. Jag försöker få i mig lite soppa och macka. 38,7 grader när man har tagit Panodil är inte roligt. Uttråkad blir man också. Jag ser det som min stora uppgift att amma. Resten, bokstavligt, tar Jonas hand om. Tur att man har en så bra man som dessutom är frisk och orkar fixa och dona! Trots mycket vakenhet på nätterna.

Det var en liten uppdatering om vad som händer för tillfället. Jag har börjat med penicillin idag så jag tror att det kommer ge med sig snart.

2 kommentarer:

  1. Neej vad trist, stackare! Det är bra, ta det bara så lugnt som möjligt o låt mannen fixa resten. Dom första veckorna orkade jag ingenting utom att amma så Isak fick vara husman till 100 procent. Hoppas du kryar på snart!! kramar

    SvaraRadera